Aaajeeee!!!

Lõpuks ka üks hea jooks minu poolt. Võib-olla täna sellele, et joosta ei jõudnud eriti, ei tulnud ka suuri vigu. Samm oli raske, kuid enam-vähem, tunda oli, et vähe on metsas joostud.
Niisiis, minu mõttekäik rajal:
S-1 Sohu, sealt nurgast üle rohelise ning soo äärt pidi ka punkti. Toimis.
1-2 Lagedale, sealt üle sookese ja punkti tipu taga. Lagedal joostes käib peas mõte, et see ju keelatud lagendik, a näet loha ju ees.
2-3 Paremalt üle soo, üle teede. Kuid ei suuda välja lugeda, et punkt on lohus või kõrgemal kohal. Jooksen veits mööda ja tagasi. Punkti ümbrust ei jaganud välja.
3-4 Otse mäeäärt pidi ja kaugelt paistab.
4-5 Otse või ringi? Võtan otsevariandi, sest soos vahepeal on valge mets ja ei tea veel, et soo nii raske ja märg on. Raske, vahepeal võtab kõndima. Õnneks tuvastasin end punktist paremal olevas risesus metsas ning punkti sain ka hästi kätte. (kaotus 51sek parimale)
5-6 Algul oli plaan mööda soo-äärt joosta, a selgus, et punktist viib teerada välja ja kasutan toda. Muu lihtne.
6-7 Kaldun veits paremale, kuid ei pea sood võtma. Punktiümbrus kahtlane, õnneks saan kätte.
7-8 Ei taha enam sood joosta, kuid oleksin pidanud siiski otse minema. Jooksin paremale ja sealt sihti pidi, kuid see oli sama kehv kui tavaline soo. Mõttetu ring tuli sisse, õnneks kaotust pole eriti (19sek)
8-9 Ruttu teele ja vasakult ümber soo. Lugesin, et punkt jääb lageda riba taga olevasse kivihunnikusse. Jooksen rohelise äärast, kuid näen suurt kaevikut. Loen end valesse kohta ja lageda ribani peaks veel maad olema. Odot, see lage vist juba möödas, lähen tagasi ja õnneks leian punkti.
9-10 Otse teede risti ja sealt ainult laksida. Ei ole seda kiirust enam. (kaotus üllatavalt vähe Mihklile-9sek)
10-11 Eelmisel etapil ette vaadatud, et lähen suhteliselt otse kuni kaduv teerada mind kinni püüab. A läks teisiti, kaduvat teed ei näinud ning pean jooksma metsa ja sood mööda. Sihi peal saan enam-vähem paika ning varsti paistab suur tee vasakul. Korra teele a sealt tagasi metsa. (kaotus 1.36) Idee oli hea, kuid oleksin pidanud vähe kindlamini jooksma, kartsin veidi seda ebamäärast kanti.
11-17 Lihtne.
17-18 Jagasin ära, et punkti minek on seljandikku mööda ning punkt peaks olema üpris üleval. Kuid ikka langetasin end liiga alla ja jooksin mööda. (+41 sek võitjale).
18-19 Kiirustan ning jooksen vasakult ringi. Oleksin rohkem kaarti vaadanud, siis oleksin otse läinud.
Kokkuvõttes, joosta ei jõudnud ning rabelemist ei tulnud. Seega ka orienteerumise poole pealt üpris hea jooks. Ei tea, kas ka siis oleks nii läinud, kui joosta oleksin jõudnud. Kiirus=viga minu jaoks. Peab harjutama kõvasti.