Tulin,nägin,sõitsin - elu esimene Tartu suusamaraton (31km)

Veel 4 päeva tagasi olin kindel, et ei lähe maratonile,sest polnud ju mingeid erilisi suusakilomeetreid kogunud. 7 korda olen see aasta suusatanud, 4 korda sellest see nädal. Mingisugust erilist ettevalmistust ka ei teinud. Kuna käimas on mahunädalad,siis sai ka eile 2 trenni tehtud: 50 min suuska (esimest korda uisku see talv)+77min labojooksu õhtul. Nii, et hommikul olid käed,jalad veidi väsinud eelnevatest trennidest.

Stardipauk käis, ma teen veel soojendusliigutusi,et ära ei külmuks ning vaikselt saigi liikuma hakata.
0-5km algul trügimine,tõusudel kõndimine ning möödasõit. Masendav.
5-10km oli aeg tõmbama hakata,sest enesetunne käskis seda ning ma ei suutnud ka vastu panna. Jõudu oli,suusk pidas, tunne hea,mida veel tahta.
11-20km algul oli tunne,et ei tea,kas sellise tempoga kestab lõpuni. Tõusud ja tasased maad olid minu trumbid hoolimata sellest, et käed olid mul nõrgad.
20-31km oeh,käed hakkavad väsima, kuid lõpp paistab. Tunne ikka hea, suremist ei ole. Juhhuu. Mägedelt võtsin viimast,kõik joostes/libisedes üles,kuid tasasel enam paaris tõugata ei suutnud. Peas käib mõte läbi,et hea,et pikka rada ei sõida. Seejärel viimased paar-kolm km nii kuis torust tuli ja finishis. Phff, juba.

Üldiselt oli tore, järgmine aasta kindlalt pikka maad, kuigi seal ei saa tõmmata nii kiiresti.
Aeg peaks olema 2.06 umbes ning koht 31km meeste seas u 30. Tore,nüüd see nädal 12h trenni koos kah :D

Kommentaarid