Laagris

Nimelt puhkelaagris. Kui ma septembri algusest saati olin olnud piisavalt tegus, et mitte puhata, siis nüüd saabus vastukäik. Peale jaanuari kolmenädalast tõelist madalseisu jõudis lõpuks kätte aeg, mil ma sain end lõpuks realiseerida. Ees oli viiepäevane laager.

Laagri käigus tegin järgmised treeningud:
- lugesin 136 lehekülge
- kuulasin lugematul arvul noote
- joonistasin hingematva pildi
- kvantitatiivsesse kontosse laekus ka lugematuil arvul raadiominuteid ning telerihäma

Tunnistan kohe üles, et nagu ma hinges kartsin, ei suutnud ma pühendatud tegevusele aktiivselt keskenduda. Seetõttu tuli kohapeal mõningaid järeleandmisi teha, mida ma sinna sõites ka kartsin.

Seega, vastukaaluks eelnevale tuli tunnistada ka järgnevat:
- 28 min suuska
- 57 km jooksu

Õnneks viimane mul meelt mustaks ei teinud, sest kokkuvõttes oli laager siiski produktiivne ning mitmekülgne. Sain elamusi nii ilukirjandusest, muusikast kui ka kunstist. Soovitan soojalt.


Pildil kujutatud numbrid kõnelevad mõõnaperioodi tõelisest sügavusest.

Kommentaarid

  1. Mulle pakuks selle sinu joonistatud pildi nägemine huvi :)

    VastaKustuta
  2. Ma võtan külalisi lahkelt vastu.

    VastaKustuta

Postita kommentaar