Tikkudel püsiv pilvelõhkuja

Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi lahtised võistlused

5 Martin Simpson 6.08.1987 Sportkeskus.ee 6.01,40

Stardis teadsin, et vähemalt esimesed 600m pean end tagasi hoidma. Reedene trenn ju näitas, et 3 min/km joosta on jalgadele liialt kiire. Seda õnneks treeningutel.

Kui esimene kilomeeter oli möödas, siis kuulsin, et eesjooksja oli läbinud selle 3.01’ga. Sellega oli ka tagasihoidlik kerge algus läbi. Tunne oli selline, et nüüd võiks paisu tagant kogu energia välja lasta. Kiirendasin.

Järgmised ringid näitasid, et organism suudab väga hästi sellist olukorda tarbida. Isegi enamat, kuid kahjuks jalad mitte, sest neile kippus kiirus jalgu jääma. Seega jooksin ühtlaselt nii, et jalad hoida kangestumast. Toimis.

Sel päeval oleksin lõpusirgel mitu kohta võitnud, kui kedagi oleks vaid püüda olnud. Finishis olin kindel, et jooksin alla 6 minuti, paraku ei kohtunikud, protokoll ega ka keegi muu seda ei näidanud. Ehk tõesti seekord ei tulnud, kuid sisemas olen kindel, et nüüd suudan ma seda igal juhul.

Ma olen õigel teel. Jehuu.

Tulemused

Kommentaarid

Postita kommentaar