TÜ ASK suvine avavõistlus

3000m
Aeg: 9.22

Plaan oli isiklikku rekordit lüüa. Ei õnnestunud.

Minu tase on hetkel selline nagu see jooks oli. Rekordi löömiseks peaks kõik ideaalselt klappima: usk, vorm ning tahtejõud. Seekord jäi kõike vajaka. Sess läheneb.

Kaotasin kõik juba jooksu alguses. Peale sadat meetrit olin grupi lõpus ning need viis nime, mis stardis hukutavalt kõlasid ning klass kõrgemad tundusid, vajusid kohe eest ära. Kaks tundmatut jooksjat tegid mulle nüüd tempot. Kuid see tempo oli madal.

Viga nr 2: ma ei võtnud rajale kella kaasa. Seetõttu, kui kerged ring-kaks olid joostud, siis tundsin, et mu taktika vedas mind alt. Ma ei teadnud, mis seisus ajaliselt olen. Eesmised olid lootusetult kaugel ning järgmised kaks kilomeetrit jooksin üksi. Üksi ning puhtalt tunde pealt.

Sisetunne ütleb, et esimene kilomeeter tuli 3.10, teine oluliselt kiirem ning viimane võrreldes teisega pisut aeglasem. Hea külg on aga see, et suutsin ka üksi suhteliselt head tempot hoida. Puudu oli vaid eesmine selg. Selg, mis mind kaasa oleks imenud. Tähelepanu koondunuks võitlusele, mitte tempotunnetusele. Kahju.

Vorm on peale Viljandi järve jooksu olnud heitlik. Eelmise nädala algus oli superhea ning treeningud läksid kõik õigesse kohta. Paraku tundsin peale laupäevast head enesetunnet järgmistel päevadel väsimust. Teisipäevaks olin küll taastunud, kuid jõuetu. Võib kulmu kortsutada.

Suvi on aga ees ning ootamas on palju põnevust. Ning pühapäevane tempokross tuleb seekord metsas.

Tulemused

Kommentaarid