29. ümber Pühajärve jooks




Palavus. Kui väljas oli kõvad miinuskraadid ning me Rootsi soodes ringi jooksime nii, et jäätunud paelad kellapommidena kokku lõid ning pöial kringliks tahtnuks külmuda, siis see oli talutav. Talutav oli ka sügisene ekiden, kus rahe pead trampis ning käed kangelt otsas rippusid. Pühajärve jooks ei olnud talutav.

1.km 3.33
2+3.km 6.49
4.km 3.29
5.km 3.52
6.km 3.52
7.km 4.06
8.km 4.31
9.km 4.02
Lõpp 6.34

Kokku 40.50
Koht 33.

Plaan oli alustada rahulikult nagu Viljandiski. See õnnestus ning paistis, et täna võib tulla hea jooks. Kolmandal-neljandal kilomeetril kulgenud laskumised meeldisid mulle kõige enam. Vabalt allajoostuna sain gruppidest pikki edumaid. Paraku järgnesid neile ka tõusud ning siis juba paistis, et midagi on viltu.

Loogiline on, et peale kiiret laskumist tuleb väike mõõnaperiood, kus kättevõidetud vahe taastumise najal mõneks ajaks kahanema kipub ning siis taastunult uuesti tempot tegema võib asuda. Kuid täna mitte. Taastumine ei toiminud. Ehk seetõttu kaotas mu maastikujooksu käiguvahetus enamus käikudest ning alles jäid need aeglasemad.

No ei jõua. Jalad on all head, kuid mul on paha ning nõrk olla. Kaheksandal kilomeetril võtab tõus hetkeks kõndima ning mul on häbi. Ei jõua noh! Ma pole ainuke. Kilomeetriajaks tuleb 4.31 ning ma ei suuda uskuda, et Nõmmel olen sörkjooksu ka kiiremini jooksnud. Täna, no ei jõua, noh.

Lõpetades olen kaetud külma higiga ning katsun mitte külmetuda. Külm on, kuigi väljas on 28 kraadi sooja. Peale sörkida ei jõua, energiat pole. Täiesti küpse.

Tulemused

Kommentaarid

  1. Täna oli üldse kehv kuu seis või tähtede asetus(või midagi muud mille kaela võib kõik ebaõnnestumised ajada), mul oli ka trennis väga raske :P

    VastaKustuta
  2. Anonüümne7:40 PM

    Kas sul on oma fotograaf kaasas või kust sa neid pilte välja tirid?

    Marek
    natuke pisema haamri omanik

    VastaKustuta
  3. Anonüümne8:18 PM

    Tugeva vedelikupuuduse sümptomid! Üks samm kuumarabandusest (arstid võib-olla juba ühendaksidki need kaks asjad kokku). Ettevaatust, konsultatsiooni treeneriga.

    Marekile aga pikemaid naelu! ;P

    VastaKustuta
  4. Pildid on isa tehtud.

    Arvasin, et olen seda tüüpi inimene, kes kohaneb kuumas paremini. Jooks näitas, et väga mitte. Õppetund.

    VastaKustuta

Postita kommentaar