Hõissaaa!!!




Ma naudin jooksmist.
Ma arenen kogu aeg.
Ma muutun järjest kiiremaks.
Ma jooksen ökonoomselt.
Ma jooksen pika sammuga.
Ma jooksen kergelt ja lenneldes.
Ma jooksen kiiresti.
Ma jooksen 3000m ajaga 9.00.
Ma usun endasse.
Ma elan end joostes välja.
Ma olen joostes õnnelik.
Ma olen jooksja.


Sõnad nii seinal kui silme ees. Nüüd on aeg neid pisut muuta.

Nõmme seeriajooksu IV etapp (3000m)

Aeg: 8.58,5.

Isiklik rekord 12 sekundiga.

Aastaeesmärk täidetud.


Tulemused

Kommentaarid

  1. Anonüümne6:06 PM

    Õnnitlused!Jüri

    VastaKustuta
  2. Mis uueks eesmärgiks saab? Poole minuti jagu või esialgu väiksemate sammudega edasi?

    VastaKustuta
  3. Ei oska veel miskit mõistlikku välja mõelda.

    5000m 15.00, seejärel 10000m 30.00 jne :)

    VastaKustuta
  4. !!!! väiga hää :)
    mõtlesin küll, et viimase aja toimetamised päikse käes head tulemust ei soosi, aga võta näpust, eksisin!

    VastaKustuta
  5. Ma kartsin ka alguses, kuid uskusin siiski, et teen selle ära.

    VastaKustuta
  6. Mihkel9:26 AM

    Tubli! Laupäeva õhtune samm Metsaka staadionil ennustas seda ette ka!

    VastaKustuta
  7. Anonüümne1:00 PM

    Palju õnne! Tegidki ära! Loodame, et järgmine 3000m jooks on minu 9 minuti alistamisjooks. Kahjuks aga hakkasid jälle pisitraumad trenne segama...

    Lootus sureb viimasena...

    Allan

    VastaKustuta

Postita kommentaar