Nõmme seeriajooksu finaal (1 miil)

Tunne hea. Vorm hea. Jalad head. Kuna seda distantsi pole eales jooksnud, siis ka uus isiklik rekord.

Aeg: 4.27,4
Koht: 4.

Tegelikult valitses taas tunne, et võinuks liidritega kaasa minna. Kui aga olla grupi keskel ja liidrid käristavad ees vahe sisse, siis olnuks suitsiid neile järgi minna. Seega, järgmine kord hoida teist kohta!

Suhteliselt kiire jooks oli. Üksi ei suudaks ma sellist tempot arendada. Grupis joosta on aga teine asi. Siin oleneb kõik sellest, kui ökonoomselt joosta. S.t kuidas ökonoomselt joosta kiiresti. Ma arvan, et ma oskan seda.

Lõpuspurdist on näha, kuidas mu käed ei liigu ning jalad on kanged. Kanged jalad võin panna selle süüks, et pole veel kordagi elus sihipäraselt jõusaalis jalgu treeninud. Tegelikult ei tea, kas too aitabki.



Selle jooksuga võib ühtlasi ka staadionihooajale kriipsu alla tõmmata. Nõmme seeriajooksul sain kokkuvõttes teise koha. Seitsmest etapist kuuel, kus osalesin, jooksin isikliku rekordi.

Tunnen, et arenguruumi on kõvasti. Järgmine aasta võiks joosta järgmisest klassist aegu:

5000m 15.00
3000m 8.40
1500m 4.00
1000m 2.25

Kõlab kaunis ebareaalselt. Samas, detsembris 2009, hooaja algul, kõlas ka 3000m 9.00 ebareaalselt.

Kommentaarid

  1. paneks: "like" kui oleks tegemist facebookiga :D

    VastaKustuta
  2. Äkki peaks blogi feissbuuki üle viima.

    :)

    VastaKustuta
  3. Raido M.11:50 PM

    Kutsu mind ka, kui 1000m 2.25-ga hakkad jooksma;)

    VastaKustuta
  4. Allan1:21 AM

    Ma ei ole kindel, et jalade kangus on tingitud jõutrenni puudumisest. Ma arvan, et tegemist oli lihtsalt piimhappega, mis selleks ajaks oli jalgadesse kogunenud (täna tegin trennis 10x200m üle 200m ja viimased 3 lõiku olid jalad juba nii kanged, et jooksin need 1 - 1,5 sekundit aeglasemini, kusjuures üldine väsimus ei olnud veel maksimaalne). Võib-olla teatud jõutrenn aitab (lõpu)kiirust arendada. Mul ei ole vastavat teadmist, kuid ma arvan, et jooksid siiski hea aja ja ka Tiidrek Nurme võib lõpus endal jalad kinni joosta.

    VastaKustuta
  5. Allan1:24 AM

    P.S. Mis rekorditesse puutub, siis oled ikka optimist küll, kuid järgmine aasta võib selguda, et ka realist.

    VastaKustuta

Postita kommentaar