Rahvajooks 5 km

Suhteliselt emotsioonivaene jooks. Stardi järel läks esikolmik peagi eest ning minu hooleks jäi oma neljandat kohta hoida.

Esimest korda suutin asfaldil kõrgust hoida ning jalad enda alla tõmmata ning neid mitte liialt ette sirutada. Üsna kerge tundus olevat. Paraku näitasid kilomeetriajad, et kulgesin üllatavalt aeglaselt.

1. km 3.07,9
2. km 3.15,6 (6.23,5)
3. km 3.31,6 (9.55,1) - kerge pikk tõus
4. km 3.27,9 (13.23,6)
5. km 3.21,0 (16.45)

Aeglasele jooksule ühest seletust ei oska anda. Kevadel jooksin kohutava tunde pealt ka kiiremini.

Võimalikud põhjused:
-palavus koos niiskusega
-olen sündinud staadionile (s.t naelikutele)
-kehv vorm (ei ütleks)
-liiga pikk distants (palju võistlusi, vähem treeninguid)


1 FOSTI ROMAN Stamina SK 16:20
2 TSEREPANNIKOV SERGEI Stamina SK 16:20
3 KOŠELEV DENISS 16:31
4 SIMPSON MARTIN Sportkeskus.ee 16:45

Pilte

Kommentaarid

  1. Anonüümne9:01 PM

    Nu ega teised ka imeaegu ei jooksnud, ju siis olid tingimused selised?

    VastaKustuta
  2. Anonüümne10:49 PM

    Kuidas see esikoht üldse jagati, kas võitlusega või vennalikult?
    Ise olin tagapool ja ei näinud.

    VastaKustuta
  3. Vennalikult. Deniss oli tsirka pool maad liider, siis sörkisid kaks esimest lõpus eest ära. Mulle jäi selline tunne, et nad võtsid kogu jooksu kergemalt ja seega ka ei konkureerinud omavahel.

    Aga see ei tähenda, et tempo madal oli. Ma jäin juba esimesel kilomeetril maha.

    VastaKustuta

Postita kommentaar