Fantastiline hooaeg

Jätta BEST ning pühenduda jooksmisele oli kahtlemata parim otsus, mida ma viimasel ajal teinud olen. Ma ei suutnud taluda enam toda stressi. Mitte üks vaid kõik kolm komponenti, kool, BEST ja jooksmine, hävisid korraga. Alates tagasiastumisest on mu elu olnud muretu ning stressivaba – õnnelik.

Kogu eelneva selja taha jättes alustasin treeningutega alles 9. detsembril. Terve kuu oli juba raisku läinud ning seis püsis lahtine. Õnneks võeti mind jooksuklubi poolt taas hoole alla ning hakati nädalasi plaane koostama. Mulle tähendas algus põhimõtteliselt jooksmise muutmist elustiiliks ning selle kinnistumist. Käisin jooksmas enamjaolt üksi ning peagi hakkasin kaudselt mõistma, mida jooksmine mulle üldse tähendab. Oma roll selles on ka blogil.

Lisaks eelnevale olen täheldanud ka järgmist:

1. ÜKE tegemine jäi suvel soiku. Järgmine aasta katsun sellega tegeleda aastaringselt.
2. Jätkuvalt proovin parandada oma jooksusammu.

Rekordid:
10km 34:24
5000m 15:37
3000m 8:58,5
2000m 5:48,8
miil 4:27,4
1000m 2.34,4 – IAAF punktitabeli alusel parim tulemus teistega võrreldes
800m 2:04,5

Kokku jooksin hooajal 2550 km kui juurde arvestada ka selle aasta oktoobri lõpp.

Järgmisel hooajal ootan uut arenguhüpet.

Seis hooaja algul ning lõpus:

Kommentaarid

  1. Allan2:54 AM

    Soovin edu uueks hooajaks!

    VastaKustuta
  2. Anonüümne7:53 PM

    Vaata, et siis suuremate koormustega ära es vigasta. Nagu näiteks siinpool kirjutanud tegelane :D

    Edu!

    Karla

    VastaKustuta

Postita kommentaar