Eesmärk

Mina, Martin Simpson, jooksen suvel 1500m alla 4 minuti.

Kommentaarid

  1. Palju see aasta kirja said?
    Mu eesmärk on püsida terve ja harjutada korralikult! Vähemalt sama raske ülesanne.

    VastaKustuta
  2. Ma sel aastal ei jooksnud seda distantsi.

    Minu arust on eesmärk piisavalt aukartust tekitav, samas ka arengu korral reaalne.

    VastaKustuta
  3. Ise sain kolme juba kätte, kahjuks aind minesweeperis.

    Aga noh, 3.59, pffff, mis ta sul siis ära teha ple :D

    Edu!

    VastaKustuta
  4. Minul on Peetriga kattuv eesmärk, kuid õnneks kätkeb seesuguse eesmärgi täitumine arvatavasti ka isiklike rekordite parandust. Ma muidugi 4 minutit ründama ei lähe. Aga kes teab, äkki alistub too suures hirmus ilma lahinguta...

    Ma usun, et sa oled võimeline jooksma 4 minuti lähedale, sest 1000m oli sul ju väga hea ja 3000m näitab, et vastupidavust on ka.

    VastaKustuta
  5. Tjah, mul on ikkagi vaja konkreetset eesmärki, millele terve talv, iga nädal, iga trenn mõelda.

    VastaKustuta
  6. ise sain 4 minuti lähedale enne 19 sünnipäeva,siiamaani olen seal...aga SIISKI püssi ei viska veel põõsasse :)

    VastaKustuta
  7. Sel juhul teeme ära sel aastal!

    Ma juba tunnen, et võiks praegugi ära tulla!

    VastaKustuta
  8. ma see aasta tegin liiga vähe keskmaastarte ...suve lõpul Tallinnas Nõmme seeriajooksul juba hakkas looma aga polnud õiget tempot ja väga tugev tuul...Soolo vedas 800m 2.14...ei saanud niiviisi enam head aega joosta..seal sain 10 korda alla 4.10.....oleks vaja 11 korda saada aastal 2011 ja mitte alla 4.10 vaid alla 4.00....midagi üleloomulikku ei saa olla..siis kui 03.3 jooksin 21.07.2006 tegin sama nädal 4 päeva jutti 11 tunniseid tööpäevi ja maht oli väga madal..(30-60 km nädalas ).ainult kvaliteedi trennidele rõhusin...oleks aeg, oleks aeg......

    VastaKustuta
  9. Ma jooksin ka suvel terve augustikuu 40-60 km nädalas ning samal ajal olin geodeesia praktikal, mis tähendas jalge peal seismist enamus päevast. Siiski oli minek hea ning rekordeid sadas.

    VastaKustuta

Postita kommentaar