Naine

Tehnika õpetamine

Naist ajas tema lapsepõlvekodu sõna otseses mõttes oksele. Seesama väike linn mõned kümned kilomeetrid linnast väljas, kus ma läbi sõites aeg-ajalt jäätist ostsin. Mulle meeldib jäätis.

Naine ei kannatanud neid poode silmaotsaski – sellepärast, et neid poode nimetati külapoodideks ning seal töötavaid inimesi maainimesteks.

Kõike rohkem valmistaski Naisele meelehärmi, kui keegi teda maainimeseks nimetas. Naine oli linnas keskkoolis käinud ning kuulus südames Linnainimeste hulka. Linnas elasid Arstid, Õpetajad, Advokaadid ja Insenerid. Maal elasid ainult Kolhoosnike järeltulijad, Metsamehed, Joodikud ja ka Naise Eelmine Mees. See, kelle Naine surnuks oli karjunud. Peale selle oli maal väga halb kool, kus Lapsed targaks ei saanud ja seepärast elasidki Naise sõnul maal ainult Lollid.

See jutt vastas tõele – Naine ise oli selle kooli lõpetanud.

Ükspäev kohtasin Naise Eelmist Meest. See, kelle naine surnuks karjus. Ta töötas kehalise kasvatuse õpetajana ja nüüd karjus lapsi surnuks.

Vaatasin eemalt tükk aega, kuidas Naise Eelmine Mees õpetas Rikkumata Lastele suusatehnikat, klassikatehnikat. „Käed sirgelt, keha sirgelt, pea sirgelt!“ „Te teete valesti, vaadake nüüd uuesti ja õppige. Kepid ette, käed sirgelt, kepid otse alla ja läheb!“


"Nutad ja õpid!"

Mõtlesin, et segan vahele ja küsin Naise Eelmiselt Mehelt, et kui ta nii kepid alla vajutab, kas ta liigub pigem edasi, tagasi või üleüldsegi kuhugi poole. Kuid see polnud minu asi, tehnikat saab õppida ka raskemat teed pidi.

vaata ja õpi
mis suuska tehti
piinan surnuks selle
mis teil oli enne


Üldiselt mulle Lollid maainimesed meeldivad, see-eest rumalaid inimesi ei kannata ma aga silmaotsaski.


Normaalne mees

Ma olen jooksja. Naise arvates ei ole see mingi elukutse. „Kas sa jookmise eest saad raha? Mina saan palka. Kui kaua ma pean sind üleval pidama?“

Ma ei nõua palju. Mul ei ole elus püsimiseks vaja ei fööni, LCD telekat ega mitmekümnetuhandelist tolmuimejat. Mulle piisab pisut toidust ja kohast, kus magada. Naise arvates sisaldab elu aga meest, kes teenib raha ja keda saab sõbrannadele näidata, hommikust õhtuni tööd, õhtul sõbrannadega vatramist või teleka vaatamist ning aegajalt odaval puhkusereisil käimist. Kuid Naisega ei ole mõtet vaielda, lihtsam oli minna tööle.

Tööleminek oli lihtne. Peaasi, et Naisele mitte uuesti jalgu jääda. Seetõttu oli mul ka tööintervjuul teiste kandideerijate kõrval ükskõik. Ja nüüdsest käingi tööl.

Vallerii – valleraa
Vapianos töötan ma
Siin saan pisut rulli
Sõbrad tuttavad ka
La-la-la
Heihh!


Ka Naine on rahul. Nüüd teavad kõik ta sõbrannad, et tal on normaalne mees. Mees käib tööl.



P.S Naist puudutav osa on kõik väljamõeldis

Kommentaarid

  1. Kas sa eksisidki nüüd kirjandusteosesse ära? Kas oledki nüüd fiktsionaalne tegelane, kellest saame edaspidi vaid lugeda.
    Millal sa mõnesse jooksja autobiograafiasse seiklema lähed?

    VastaKustuta
  2. Ei, mina olen tõeline. See-eest muu taust nendes tekstides võib olla fiktiivne. Samas, see fiktiivne osa on ka selline ähmane.
    Tegelikult ma kirjutan enda elust. Privaatsuse mõttes ajan lugeja jaoks segamini väljamõeldud osa ja reaalse või siis kaudselt tõese. Ise lugedes aga tean täpselt, mis mu elus sel ajal toimus.

    Kui autobiograafiatesse tulla, siis sealt pole stiili poole pealt blogidesse midagi uut sisse tuua. Küll aga soovitan motivatsiooni tarbeks lugeda Lasse Vireni karjäärist.

    VastaKustuta

Postita kommentaar