Nõmme seeriajooksu I etapp – miil

Aeg 4.38

Esimesed kaks ringi passisin, siis tõstsin tempot. Paraku polnud samm see, mis ta olla võinuks. Seetõttu tulid viimased nelisada konarlikult ning lisaks polnud minust ka lõpuspurdiks asja. Masendav.

Treeningutes olen teinud mitmeid vigu:
* taastavad jooksud pole taastavad (eelmine aasta sama viga);
* jooksusamm on jäänud uimaseks.

Olukord tuleb likvideerida!

Kommentaarid

  1. Arvan, et töö ja trenni ühildamine muudab olukorra raskemaks. Õnneks sul pole mu teada töö nii füüsiline kui mul suviti kohati oli. Kus peale tööpäeva ootas trenni asemel voodi, selleks et järgmine päev tööd jõuda teha :D Elu...

    VastaKustuta
  2. Töö - mnjah. Õnneks pole see tõesti füüsilised nõudev. See-eest on aga rutiin järgmine:

    6.00 äratus, hambapesu, võimlemine
    6.15 hommikune sörk
    6.30 venitus
    6.45-7.15 söömine, asjade pakkimine
    7.45 olen valmis objektile sõitma
    19 paiku jõuan tagasi, siis trenni
    21 saan tulema, siis katsun ruttu söönuks saada.
    22.00 pean juba magama.

    Nii 4 korda nädalas.

    Elu...

    VastaKustuta
  3. ma olen ka vastuolulise kevadise hooaja alguse teinud kuigi Kaunases nõrgemas jooksus joostud 4.10.09 on kõige kiirem avastart sel distantsil on samuti vaja olukord LIKVIDEERIDA

    VastaKustuta
  4. krt kirjutasin kursusemeili all kommentaari :D

    VastaKustuta
  5. Alo, laupäeval 5000m starti tuled? Paneme jala joonele :)

    VastaKustuta
  6. see nv ma ei võistle kahjuks, 25 mai viljandis ja vbla kuldliigal 1500m..........Kaunases jooksin juba 5000m aga 800m enne lõppu ronisin rongilt maha.....4.30ga ikka esimest 1500m pole tuulise ilmaga mõtet "minul" joosta

    VastaKustuta
  7. 800m peaks igasuguse tundega suutma ära kannatada :)

    Edu sulle!

    VastaKustuta
  8. ise ka ei uskunud millega hakkama sain....4200 aeg oli kukkunu 13.36 peale (1000m 3.00, 1500m 4.34, 2000m 6.13, 3000m 9.35)...üks põhjusi oli vbla see et olin segi veidi ja arvasin et 1 ring on veel jäänud aga kui nägin et 2 siis aju andis endalegi ootamatu käsu..elus on mõni üksik katkestamine aga no välismaal...see ei lähe kohe mitte

    VastaKustuta

Postita kommentaar