9. DNB Vana-aasta jooks

6,2 km

Start. Esirida lendab küll igas suunas laiali, kuid seda sama tuimalt ning rahulikult kui end oodata lasev talvgi. Pole ei lund, lumetormi ega külma. Pole ka Petsi. Talv ootab ning Pets on trennis. Rahulik algus.


Saja meetri pärast olen veendunud, et Viljar ja Roman lähevad eest. Maha jään nii mina kui veel trobikond teisi kolmandale kohale pürgijaid. Vaatan vasakule-paremale ning leian Vladimiri ja Ilja. Täna tuleb kolmas koht. Kuid mis hinnaga?

Passin. Vladimiri treener hõikab, et too end minu selja taha hoiaks. Nüüd passime mõlemad. Peagi lülitub punti ka Ilja ning läbi õhu kõlab stiil „täna tuleb rahulik jooks“. Nüüd passime kolmekesi.

„Saad sa seal kella öelda?“ ning osutan näpuga kilomeetrimärgile.
Ilja: „Kolm viisteist“

Kolm viisteist?! Jalad on super. Tehnika on super. Treeningutes on miinimumprogramm täidetud. Seis on hea. Tunne on samuti hea ning ma ei näe põhjust, et sügisene madal koormus oleks mu vormile hukutavalt mõjunud. Kolm viisteist! Ja ma ei näe ka põhjust, miks ma ei peaks samamoodi edasi laskma. Lukustan tempo ning peagi ei jookse poisid enam mitte mu kõrval, vaid taga. Las jooksevad, las hoiavad, täna dikteerin tempot mina ning nii nagu mina tahan. Ja selline tempo on hea.

Teise kilomeetri kandis näen, et konkurendid jooksevad teistsuguse taktikaga. Nad ei proovigi järgi hoida ning ültemata lihtsalt tunnen juba kolmanda koha üle rõõmu. Samas, jooks on veel ees ning kogu ülejäänud distantsil on mu vastaseks vaid mina ise ning mu jooksutehnika.

Ma tahan joosta kergelt. Ma tahan joosta vabalt. Ma ei taha tunda takistusi, ei mingied maandumistakistusi, ei mingeid käte väärakaid haake. Ei miskit. Ma tahan kulgeda.

Kolmas kilomeeter. Neljas kilomeeter ning taas asfaldile jõudes tõden, et mul on hea samm. Kõik komponendid klapivad. Möödub viies kilomeeter, kuues kilomeeter ning saabubki finiš.

Okei pingutus.


1
16
FOSTI ROMAN
Stamina Arcotransport tiim
0:19:16.0

2
192
VALLIMÄE VILJAR
Sportkeskus.ee
0:19:17.0
0:00:01.0

3
158
SIMPSON MARTIN
Sportkeskus.ee
0:20:26.6
0:01:10.6

4
112
NIKOLAJEV ILJA
Stamina Arcotransport tiim
0:20:56.9
0:01:40.9

5
83
LILLEOJA KAAREL
Stamina Arcotransport tiim
0:21:03.3
0:01:47.3

6
218
LUIK LAURI
Läänemaa KJK
0:21:10.6
0:01:54.6


Kommentaarid

  1. Olin trennis jah. 82km ratast kahe kraadises vihmasajus jäi täna kontosse. Täitsa perses kui külm. Üritan pühapäeviti korralikud rasvapõletused teha ja võimalusel mitte joostes.
    Kahjuks tegid nad võistluse sel aastal valel ajal. Nädal hiljem või veel parem 31.12 oleksin kindlasti stardis olnud.

    VastaKustuta

Postita kommentaar